21/4

Publicerad 2013-04-21 18:42:44 i Allmänt,

Igår blev det ett bra pass på morgonen, 18km med femminuters tempo i snitt! Jag är nöjd. Dagen fortsatte med mat i skultorp.
Kvällen bjöd på bowling(som gick kass) och middag på Bishop, mums. Det bästa var trevliga sällskapet :) Karin, Matilda, Hanna, Rasmus, Jimmy och Richard. Kul!
 
Idag har jag moffat mat som bara den, mormor hade kalas. N kollade igenom mina bilder och tyckte jag hade massor men nu var det längesen jag la upp på bloggen märkte jag.. Tog inga kort idag heller så får väl bjuda på en bild av hur det kan se ut hos mormor och morfar på jul ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela