jobb.

Publicerad 2013-04-02 07:30:52 i Allmänt,

Nu var det slut på ledigheten. Var en vecka sedan jag var på jobbet eftersom jag var sjuk förra veckan med. Men nu är det dags och jag är taggad! Igår hade vi en mysig dag, det blev två timmars promenad i skogen tillsammans med Nils föräldrar och efter det lika lång tid i solen på altanen. Äntligen lite sol och vårkänsla! På kvällen sprang jag upp till berget för Göteborgsvarvsträning. Hängde på snabbgruppen i distansträningen och det blev bra. Femminuters tempo cirka en mil. Det som var lite tråkigt var att vi sprang fyra varv på samma bana men det funkade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela