Onsdag!

Publicerad 2013-04-17 19:58:20 i Allmänt,

någonstans i mitt huvud fanns en tanke om morgonträning idag. Den var iaf bortblåst när jag vaknade. men eftersom klockan var ställd åkte jag till jobbet en halvtimma tidigare och stannade en halvtimma efter med så det har blivit en del rättat och planerat idag men det är inte så att jag inte har något att göra om din skulle tro det...
 
igår följde jag med min sambo på en löprunda! Äntligen tänkte jag, blä tänkte han. Han ville inte ha sällskap. Och det märktes! Tysta leken nu!? Det är ju sex km kvar! Men men jag fick la va glad att jag fick hänga med ;) så det blev en tyst löprunda Malin dessutom bjöd på motvind! 
 
 
I måndags var det Göteborgsvarvsträning som sig bör. Backintervaller och som jag längtat! Det var härligt jobbigt med syra i benen, som det ska va! Längtar till nästa måndag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela