Redan torsdag!

Publicerad 2013-04-11 21:48:46 i Allmänt,

Veckan går fort :) 

 

i måndags blev det som sagt träning på berget och det blev riktigt bra. Fartlek, vilket är en slags intervaller men som namnet säger lite mer "lek". Man kan springa mellan stolpar,träd eller backar fantasin som sätter stop. I måndags var dock sträckorna bestämda med hjälp av koner och mellan var det jogg för att iaf försöka få ner pulsfickors fart i kroppen för mig:)


 
Vardagsmotion är ju viktig så efter en del snack om hur bra det är att gå istället för att ta bilen till jobbet fick jag ta tag i saken. I vanliga fall åker jag ju buss till och från jobbet men i tisdags blev det en joggingtur hem, 14km på banvall med både is och lera. En bra väg när det varit riktig vår ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela