Suck!

Publicerad 2013-04-25 09:25:30 i Allmänt,

Tänkte gå en snabb promenad imorse men det tänkte inte Affe! Han ville bara busa och bita i koppel suck. Men vi gillar honom ändå:)
 
Jag gjorde misstaget att sätta mig i soffan när killarna åkt till jobbet. Var ju väldigt skönt... Men tog tag i mig tillslut och joggade ner till gymmet och körde ett styrkepass. När jag väl var där önskade jag att jag hade haft mer tid. Härligt med gymmet på morgonen för det är lugnt och man kan göra vad man vill i vilken ordning man vill. Marklyft är en så bra övning idag blev det 3* 12reps med 45kg. Ville ta tyngre men vill ha någon med mig då som kan kolla så jag gör helt rätt... Tekniken är så viktig. Någon som vill följa med?
 
Ha en bra torsdag :)

Kommentarer

Postat av: Josefin gabara

Publicerad 2013-05-02 22:46:15

Jag vill! :)

Svar: bra det! Vi får boka in snart :)
LISA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela