Svinalängorna

Publicerad 2013-04-07 14:09:00 i Allmänt,

Igår visades filmen Svinalängorna på tv en gripande och bra svensk film. Fast rekommenderar ännu mer boken den var bättre.
Igår var jag och Affe och hälsade på hos min syster och sambo, kul att de bor så nära nu. Vi sprang med pappa ut dit och han, Affe alltså, klarade det bra trots lite bitande i kopplet i början och jagande av hästskit i slutet.
Inatt har jag jobbat, fast sovande jour då. Annars skulle jag inte palla det. Inte värt att vända på dygnet för att jobba vaken natt tycker inte jag iallafall jag behöver sova mycket och helst på rätt tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela