Tisdag!

Publicerad 2013-04-23 20:45:58 i Allmänt,

Idag är det tisdag och jag hade bestämt mig för att simma idag. Men sen hoppade jag det. Kände för att träna direkt efter jobbet och slippa hem och bara vända och äta vid fel tid. Sån är jag ! Det blev styrka en kort stund och sen ett spinningpass på 75 min, svettigt!
 
Pannkakor blev det till kvällsmat, mums! N börjar tröttna på det för vi äter det ganska ofta men kan man verkligen det? Jag tror inte det! Kanske att man kan variera det med våfflor då. Men vårt våffeljärn har gått sönder så det är svårt just nu. Kanske något man kan önska sig i födelsedagspresent ;)
 
I helgen hade jag nattbesök här förresten, alltid mysigt. Tycker Affe med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela