Vaken!

Publicerad 2013-04-05 23:25:03 i Allmänt,

Ja det är sant några minuter till iallafall! Körde ett pulspass igår på gymmet och bestämde mig för att jag var värd en sovmorgon idag. Både kropp och knopp behövde det. Så anledningen till att jag fortfarande är vaken beror nog på att jag sov till kvart i åtta imorse och struntade i morgonträningen. Idag har det blivit massa fuskande med fika och godis... Men drack inga kalorier ikväll iaf då skulle jag nog inte varit vaken nu;) skjutsade istället ner min kärlek och h till staden. Nu ligger jag skönt i min säng och väntar på John Blund. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela