Vilken start på lördagen!

Publicerad 2013-04-13 16:41:00 i Allmänt,

Gröt och ägg till frukost och lite Nyhetsmorgon i soffan innan det var dags för träning. Det började på bandet där jag fick en bra känsla och avverkade en mil på 48 min innan spinning.
 
Spinningen var awsome!! Det var Dj pass med Mattias och två ledare, Ulrika och Sara som varvade, 90 minuter pumpande musik! Grymt! Jag skulle gärna göra det varje lördag, peppen håller fortfarande i sig! Djn hade tvingat in några av byggarna från hörnan till spinningsalen och trots att det var deras första pass var de riktigt på och höjde stämningen! Visslande, taktklapp och unzande. Vilken stämning, bara kötta på!!
 
 
Hade egentligen tänkt springa långt men vädret lockade inte allt för mycket i morse. Kroppen fick ju hålla igång 2,5 timme ändå. Löpningen snitt på 174 i puls och spinningen 169 i snitt puls. Dags att börja tänka på gbgvarvet snart men nu ska peppen tas tillvara på och vi firar att det är lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela