Snälla föräldrar

Publicerad 2013-02-04 06:43:00 i Allmänt,

Vad skulle man göra utan Föräldrar?
 
att jag har världens bästa dessutom och sambon  helt okej han med får inte glömmas! Denna vecka ska vår bil på lagning och vi får låna mamma och pappas bil :) att både jag och N börjar allt för tidigt idag hade vi förträngt. Som tur var kunde Ns pappa ställa upp och skjutsa bilen till verkstad vid sjutiden idag. Hoppas allt får bra med den. Och nej. Det var inte jag som krockade bilen i min ovetskap, en man har erkänt för försäkringsbolaget att hans bil "rullat" mot vår... Skönt det iaf så vi slapp betala självrisken! 
 
hoppas er vecka startar bra! Snart framme på jobbet nu. 
 
Godmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela