Sovmorgon?

Publicerad 2013-02-20 08:30:33 i Allmänt,

Ne, varför då? 
 
på onsdagar börjar jag jobba först kvart över nio Men hade ändå ställt klockan 06.10, upp och hoppa och ta ner tvätten från gårdagen och skjutsa sambon och vovven till jobbet. Sen direkt mot berget för skidåkning. Härlig start på morgonen! Så skönt att komma hem och duscha och äta riktig frukost innan dagen börjar på riktigt. Har dessutom hunnit med lite nyhetsmorgon och allt för att jag kan ha bilen idag. Det är en riktig lyx. Tänk på det! 
 
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela