Vardag.

Publicerad 2013-02-18 20:02:55 i Allmänt,

Vardagen hoppade på mig idag och 5.50 ringde klockan för att jag skulle bege mig mot jobbet. Bara traska mot bussen i busvädret. Efter jobbet var träning planerad med Karin. vi skulle egentligen åkt skidor men eftersom ingen av oss hade bil och det var klisterföre var vi sådär lugna så det blev gymmet istället, ett toppen pass!
 
 
löpband: 14 min (2,8km)
chins 3*12
dips 3*12
 
cirkel 2 varv, första 1 minut, andra 45s./station
planka på boll med ben.
kasta med.boll mot vägg- knäböj
armhävningsläge+triceps hantlar
kettlebell sving
Utfallshopp med främre foten på "halv" boll
 
rodd 2st 1 min (sen blev stakmaskinen ledig)
5*30s. Stakning 
 
nerjogg crosstrainer 5 min
 
 
Detta passet var en bra genomkörare! inspireras gärna och kör hårt! Efter passet gick vi ned till badet inte för att simma utanför att basta, det var riktigt gött. 
 
imorn blir det längdskidor med pappa, det har jag livat. På söndag smäller det ju! :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-02-18 20:05:10

Ursäkta orden som är fel, men jag tror ni förstår ändå!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-19 12:44:27

Shit. Nu blev jag taggad på att köra en riktig genom körare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela