VARNING

Publicerad 2013-02-28 20:16:34 i Allmänt,

Bilden får tala för sig. Men jag tycker det är så tråkigt att kalorinmätarna på gymmet ska vara glädjemätare. Jag har iof inte fyllt i så mycket egenskaper som kan följa mig men de räknar nog med att man väger minst 120 kg för min puls som visas stämmer eftersom den känner av pulsbandet. Det som är tråkigt är att det finns många som inte vet vad som är rimligt att förbränna under ett pass. Litar man då på vad bandet säger som man borde kunna göra så gör det att man gärna unnar sig något extra. Det gör ju inget när man bränt så mycket. Ett sånt tänk leder ju inte till någon viktminskning ändå om det är det man eftersträvar, men vem tänker inte så ibland!?
Pulsklocka är ett tips att handla, man kan använda den till massa olika saker i sin träning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela