Blogga

Publicerad 2013-01-17 10:09:30 i Allmänt,

 
Jag har verkligen fastnat i läsandet av bloggar och nu tänkte jag ta tag i att börja uppdatera min egen blogg. Jag känner mer inspiration nu.

Jag vill sprida min glädje kring träning och inspirera andra. Det kan hända att det blandas in en del personliga åsikter och tankar som behöver komna ur min lilla hjärna :)

Idag är jag ledig, trött och seg därför bestämde jag mig för att efter tidig morgon ändå krypa ner i soffan och titta på film, får se vad som händer resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela