28-06-13

Publicerad 2013-06-29 13:30:37 i Allmänt,

Igår var jag ledig hela dagen. Jag passade på att klippa mig och gå en promenad med Alexander på förmiddagen. Alexander är typ aldrig här och det lär inte bli mer då han börjanykomna i Stockholm i höst, kul för honom och kul att träffas när det passar, i like! 
 
Sen hämtade mamma upp mig och vi åkte på lite Roadtrip mot Väring. "gubbe och käring, välkommen till väring. Vi nådde drängstugan med massa gammalt och nytt i en lantlig stil, fick med mig två tröjor därifrån :). Butik Östergården var det egentliga målet där vi mös omkring en stund innan vi tog lite fika, hallon och mango paj, mums. Vilken fredag med mamsen :) 
 
denna bloggen skjuli handla om träning men set blir lite avstickare ibland. Hoppas det är okej ;) 
 
träningen blev efter ytterligare en promenad med Nils mamma i Ryd inomhus på gymmet. Det var fler än jag som spenderade min fredagskväll där faktiskt. Tänkte ett tag att jag skulle va själv men  ne då. 8 km på bandet och lite styrka. Blandade mästan ihop det med torsdagen pass som bestod av intervaller, Det blev 5 gånger 1 km (4min/km).. 
 
 
Idag tittar vi på sambon som putsar fönstrena :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela