Helgen

Publicerad 2013-06-02 17:43:37 i Allmänt,

En vecka går snabbt och nu är det redan söndag. På jobbet har allt gått bra och träningsmässigt helt okej. På torsdagen var det lägerskola för "mina" elever och jag jobbade på kvällen.
 
En fin kväll :)
 
 
 
Fredagskvällen blev det lite grannhäng med Karin och Rasmus. Grillat är gott.
 
 
Lördagen hängde jag på stan med R och vi shoppade en hel del innan vi åkte hem till Nils föräldrar och fikade. Vilken underbart varm och skön dag. Sen åkte vi till Axvall och störde P och K. Vi hjälpte iaf till lite. Jag målade en bänk och N följde med och köpte en gräsklippare. Sen grillat där med, grillat är gott ja! Det blir fint därute :)
 
Så var det söndag och den började med crosstraining med grannarna, toppen! Riktigt bra med banan på berget härligt med lite styrka. Nu har vi varit på kurs med Affe och han är helt slut som vanligt efter det. Det är ganska skönt, händer inte allt för ofta ;)
 
Hoppas ni har haft en bra vecka och helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela