Student!

Publicerad 2013-06-08 20:29:23 i Allmänt,

 
I onsdags var det student här. I år var det min lillasysters tur, hon är uppenbarligen inte jodå liten längre ;). Jag började dagen extra tidigt för att hinna träna innan dagen började. Jag körde löpintervaller på bandet. 5, 4, 3, 2, 1 minut och ca 1 minuts vila mellan. det blev riktigt bra :) 
 
 
Sen var dagen igång, jag mötte Louise på vägen hem när de var påväg till skolan. Jag blev så glad så det kom allt en tår. De var så fina och glada och jag mindes min egen dag, fem år sen, det är sjukt! 
 
Drt finns en del att fixa med när det är student kan jag lova! Men kul är det med, ballonger, björkris, duka och fixa med maten. Jag fick huvudansvar för maten sen tillsammans med mormor, vi fixade det galant tyckte mamma. Bra betyg! min mamma är den bästa och har fixat och donat massor fast hon egentligen inte kan just nu, hon är bäst! <3 
 
 
Sofia lyckades dra på sig feber dagen innan studenten men var ändå glad och nöjd på dagen. Egentligen är det henne man ska hylla i ett sånt här inlägg så jag gör det med. En fantastisk tjej som fått kämpa ibland av olika anledningar och just därför är hon ännu mer värd att fira! Du är fantastisk! <3
 
 
Bilder såklart:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela