Tisdag :)

Publicerad 2013-06-25 20:22:00 i Allmänt,

Idag var benen trötta och bussen kändes extra lyxig till jobbet. Hem var mer en pina. Tjut vid varje utrop av busshållplats, ett ständigt skrammel från hatthyllan och dessutom ett gäng tonåringar som envisades med att vissla som fåglar längst bak i bussen.
 
Det tog min huvudvärk mot topp och jag bestämde mig för att springa av mig lite innan jag gick hem. Med tunga ben blev det en halvtimme på löpbandet varav enbart 15 kan kallas löpning. Men bättre än inget stegade jag nöjt hemåt.
 
Där väntade en busig hund som ville ut, han visade det genom att lägga sig framför mig och fisa ljudligt.
 
Det blev en timmas promenad med Affepaffe och lite inkallning och annan träning på vägen. Kul att gå när han är duktig, kan berott på att jag hade kyckling i fickan iochförsig!
 
Godisgris som han är och de ska han ju va han vaktar ju på ett godislager hela veckorna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela