Träning var det ja

Publicerad 2013-06-24 21:36:37 i Allmänt,

Igår blev det ett bra pass på gymmet. Tio enminutare med lutning och bra fart och lite jogg på det! Sen blev det ren styrka bland biffarna vid de fria vikterna. Svetten rann och jag kände mig rätt  'fit' ;) avslutade med lite jogg tänkte jag men då blev jag upptaggad av Hannah att delta på boxen, det var ojämna par. självklart ställde jag upp! 
 
Idag har jag cyklat till och från jobbet(3mil) bra väder för det idag, perfekt. Sen var det bara att slänga i mig ett ägg och pussa lite på min favoritkille och byta cykelbyxor mot löpshorts. På berget väntade ett gäng vänner och det var intervaller som var planen. Så blev det, fick nästan kramp i rumpan några gånger, det måste väl ge bra resultat? Kan nog hänga i sen alla utfall och knäböj på boxen igår... 
 
Efter duschen kom belöningen och det blev grillad korv vid sjön, lovely! Nästa måndag kör vi igen, helt klart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela