Attityd

Publicerad 2013-03-14 22:10:07 i Allmänt,

Idag skällde jag på elever i skolan för deras negativa attityd. Vet inte om det var helt rätt. Men inställning påverkar så mycket. Det sänker en hel grupp om någon är negativ. Och dessutom smittade det ner mig med. Jag får försöka tänka på det här själv mer, för min attityd till livet var inte helt på topp när jag kom hem idag. Min kära sambo försökte pigga upp mig på flera sätt men det är inte det enklaste när jag är på ett visst humör... Men efter att jag sovit någon timma blev det bättre. Nu ska jag snart få sova igen! Imorgon ska jag försöka vara mer som Nalle Puh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela