Fredagsmys!

Publicerad 2013-03-02 10:23:56 i Allmänt,

Min pojkvän överraskade mig igår! Alla som känner honom vet att han inte riktigt är den dör romantiske killen men igår slog han på stort! Mötte mig vid bussen när jag kom hem från jobbet och så gick vi till Joe's steakhouse där han bjöd på middag. :) bara det gjorde nig väldigt glad, utan något speciellt att fira ens. När vi sen kom hem och han städat köket som jag inte orkat på två veckor och köpt en fin blomma som stod på köksbordet gjorde mig nästan lite rörd! Okej jag har tjatat en del på att jag vill ha blommor nån gång, ett och ett halvt år senare dök den upp, bara så där! Kvällen fortsatte med gladiatorerna på tv och gott vin och nötter. Vilken toppenkväll! Så glad att jag har Nils i mitt liv, älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Lottie

Publicerad 2013-03-02 12:44:48

Awwwww... Jag blir nästan tårögd. Var rädda om varandra! :)

Svar: Jag med, så fint av honom. :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela