Funktionell träning

Publicerad 2013-03-02 23:41:25 i Allmänt,

I fredags morse prövade jag mig på ett hemmapass. När jag tänker att jag ska träna hemma blir det lätt några armhävningar och lite situps, sen är det tråkigt.. Men för att motivera mig när man inte har allt för lång tid beställde jag en träningsdvd som jag läst om på flera olika ställen! Det var riktigt gött ned en genomkörare för hela kroppen. 45 minuter var passet och ja det hinner alla! Så här svettig blev jag efter morgonpasset, hoppas jag inte väckte för många grannar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela