Gårdagen

Publicerad 2013-03-22 07:08:00 i Allmänt,

En kanonbra dag både träningsmässigt och annars! Började dagen med en löprunda det var riktigt härligt. Det enda som var negativt var att telefonen inte fungerade så länge, för kallt? Kallt var det iallafall men -8 borde den väl klara... Ungefär 50 minuter och över 9 km blev det! Sen var det skönt att äta frukost hemma innan jobbet. Ibland är det värt att gå upp extra tidigt. :) Efter jobbet var det spinning planerat och ingen idé att gå hem mellan så blev 40 minuter PowerWalk på bandet i väntan på 75 minuter spinning med riktigt pepprande musik! Var gött att bara trampatrampa fast jag innan inte var super pepp vände det fort när musiken dunkade på och jag blev riktigt svett och mjölksyran spred sig i benen. Dagens bästa stund var nog ändå efter träningen då jag och Karin åkte till Matilda och åt kvällsmat. Så mysigt och dessutom en riktigt god "nyttig"kaka! Får inte dröja så länge till nästa gång. Idag är det fredag, woho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela