Intervaller

Publicerad 2013-03-03 08:20:14 i Allmänt,

Tänkte rapportera lite från gårdagen. Jag gick upp tidigt för att gå ut med Affe och själv ta en springtur. Jag joggade väl mest men sen bestämde jag mig för att köra lite intervaller och sprang in på gymmet för att inte kunna fuska ;) bestämde mig för lite längre intervaller och det blev tre minutare. 4stycken 3 minutare med en minuts vila Att det blev fyra berodde mest på löpbandsgrannen. Jag pratar gärna med de bredvid men inte just under intervallerna! Det var två brandmän som pushade mig, den ena råkade nämligen se min puls på sitt band med och den var inte låg, upp mig 190 i puls! Jag tyckte iallafall det var skönt att höra vad de jobbar med för jag har funderat på hur de kan hinna va på gymmet så mycket. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela