Måndag

Publicerad 2013-03-25 19:56:18 i Allmänt,

Idag är det måndag. En kort vecka väntar på jobbet innan det är påsk. Sjukt vad fort tiden går egentligen! Igår var jag och Affe uppe tidigt för en timmas promenad på berget. Riktigt skönt. När vi kom hem undrade Karin om vi inte skulle ut på en promenad och vi var inte sena att hänga på. Blev 1,5 timma till. Så skönt i solen:)
Jobb för mig med jour tills imorse. Lite segt att sluta sex och börja sju igen men det går! Efter jobbet idag blev det ett pass på löpbandet. En mil i bra tempo, gick i början men mestadels i 4.17 tempo, blev 45min totalt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela