Morgonträning

Publicerad 2013-03-08 09:00:19 i Allmänt,

Det kan va det bästa som finns! Idag var jag pigg när jag vaknade och gick upp en kvart innan klockan ringde vilket resulterade i mer tid till morgonträning! Cardio: 30minuter på löpbandet, 6km. 30minuter simning i bassängen då givetvis. Räknade inte sträckan då jag mest njöt av att sträcka ut. Bikinin som i höstas satt som ett korvskinn vid midjan satt nu perfekt, det är resultat som ger positiv energi! Vågen är inte allt! Godmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela