Ny vecka

Publicerad 2013-03-11 21:16:25 i Allmänt,

Ja ny vecka och nya tag! Bäst att glömma helgen fort med tanke på allt onyttigt jag fått i mig. Fast det har samtidigt varit en mysig helg så lite dubbelt! Idag har jag iallafall försökt röra på mig lite mer. 25 minuters snabb promenad på lunchen. Sen en timmas promenad i skogen med Affe och Nils mamma medan han tränade sitt lag! Fick även god mat där innan jag och Affe åkte hem. Nu har jag tränat 30 minuter här hemma med träningsdvd. :) Snart blir det sängen. Ska bara hämta sambon från sin egna träning och rasta Affe. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela