Seg vecka..

Publicerad 2013-03-20 10:15:47 i Allmänt,

Ja det kan man lugnt säga att det är. Men idag är det onsdag och snart är det helg igen! Tränat har jag gjort i veckan även om jag inte uppdaterat här så: Måndag: Cirkel Tisdag: Gympass med Angelica :) crosstrainer 20min chins 3*12 dips 3*12 utfallsteg med viktplatta 3*20 omvända armhävningar(trx) 3*10 planksving (trx) 3*30 situps med boll 3*15 Onsdag: Jogg 20min + spinning 55min Laddar för en promenad på lunchen nu :) Det är ju så kallt bara. Vårdagjämning idag? Jo det stämmer men var är våren? Vill ha sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela