Sjuk.

Publicerad 2013-03-30 09:03:18 i Allmänt,

Ja jag har varit sjuk. Det händer inte allt dör ofta men nu slog det till. Fick gå hem från jobbet i tisdags och låg bara i sängen hela dagen förutom när jag antingen spydde eller det kom ut andra vägen. Så fort jag åt något spydde jag... Varit lite seg efter det men igår var jag iaf iväg och shoppade lite. Det var kul. Roadtrip med mamma och lillasyster! Min kära sambo hörde av sig och nu var det tydligen hand tur att må dåligt.. Känner sig ju lite skyldig. Sorry! Idag har jag iallafall tänkt träna vilket var det jag hade bestämt mig för denna helgen. Simning står först på schemat :) Glad Påsk!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-04-01 22:01:26

Verkar vart nåt på gymmet i måndags som gjort oss sjuka! Jag blev förkyld efter det och fick gå hem från jobbet i onsdags. Så var liggande onsdag-fredag, men nu har jag jobbat på Elmia sen i lördags. Två lediga dagar nu:) Måste träna!! Har ätit typ 1 kg godis...Har anmält mig till cirkeln på onsdag i alla fall!

Svar: Du är grym Karin! Tack för soppan och kakan igår:) veckan blir så mycket roligare med lite umgänge mitt i veckan.
LISA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela