Söndag

Publicerad 2013-03-31 19:32:40 i Allmänt,

Fast klockan flyttades fram idag var vi uppe tidigt. Blev en timmas morgonpromenad med Affe i solen, så skönt. På förmiddagen var jag i kyrkan det hör lite påsken till tycker jag. Sen följde jag med hem till mamma och pappa och käkade lunch, mm så gott, fläskytterfile :) sen var jag inte så mycket till sällskap. Somnade i soffan och sov i en och en halv timma, sen åkte jag hem. Väl hemma bytte jag om och tog tag i träningen. Sprang till gymmet och körde snabbdistans, 3km - 12min. Sen blev det styrka av hela kroppen och jogg hem, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela