Träning

Publicerad 2013-03-12 21:53:13 i Allmänt,

Ja det är det det handlar om! Tänkte att jag skulle vakna tidigt för att få med mig Affe på en liten joggingtur innan han skulle med N till jobbet. Tyvärr var våra magar inte de bästa så vi blev lite sena ut och Affe behövde två stop och hade inte precis högsta farten! Haha, en kvart hann vi vara ute iallafall. Men jag skulle ju inte iväg direkt så fortsatte i ett lugnt tempo 5 km till.
Soluppgång över staden, fint. Dagen på jobbet var bara möten idag.. Så det var skönt att komma ut en sväng när jag kom hem. Affe lekte med sin kompis Dexter. :) Nu ligger jag i soffan helt slut efter en timma på löpbandet på gymmet. 10,5km totalt. Körde 4,5 km på under 20 och resten lite varierat med gång och jogg. Promenaden hem och rastning av A var väldigt lugn och långsam.. Trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela