Ledig dag.

Publicerad 2013-05-01 17:32:04 i Allmänt,

Mitt i veckan och ledig. Hör inte till det vanligaste längre. När jag pluggade hände det typ jämt. Ni som fortfarande pluggar, njut säger jag bara ;)
 
 
Dagen började med frukost på vår soliga balkong och det kändes direkt att det här skulle bli en fin dag. Det blev det med. Vi begav oss till Ryd där Nils gick med sina föräldrar och jag tog en löprunda. (13km.) Vi åkte sen vidare till Skultorp för att hjälpa mamma och pappa i trädgården och grilla lite! Nu är vi hemma jag är solbränd i ansiktet och det känns toppen. Längesen man var ute hela dagen men nu så!
 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela