Lördagsträning

Publicerad 2013-05-26 13:01:30 i Allmänt,

Blev träning med min gammelmoster, det är inte många som kan träna med sin mormors syster. Men det kan jag! :) beach 2013 pass. 
 
Det blev löpning först och sedan styrka i intervaller om en minut total tid på styrkan blev 24 minuter. Jag körde femman och Lena 2,5 Och vi var båda nöjda när vi möttes vid mål. 22 minuter för mig och L gick inte en enda gång. :)
 
Hoppas det blir fler pass med den starka tanten!
 
Eftermiddagen spenderades i skultorp och kvällen bestod av grillning med vänner och CL final på tvn. 
 
 
Nice lördag men nu är det söndag. Vi ska snart iväg på hundkurs med Affe-paffe.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela