Helgen

Publicerad 2013-11-25 13:51:26 i Allmänt,

Man kan inte köpa sig lycka sa någon vis. Men det kan man visst. För vi köpte AFFE :)
 
Han är så go och fin vår hund. Vissa dagar är han jobbig och trotsig (aldrig ful :)) men det väger upp mot allt det bra. Vår lilla bebis! Helgen var en hund och träningshelg för oss. Lördagen startade med simning med triathlonen för mig och efter det begav vi oss ut på hundäventyr = Springa springa på en fotbollsplan.
Efter det blev det thaiboxing för mig och sen kalas hos min storasyster!
 
Söndagen startade med löpning med Affe, vi orkade 3 km i halkan. Lyxigt med draghjälp i uppförsbackarna mindre kul i halkan nerför. Men fort gick det ;) Sen blev det upp och ner för brantis flera gånger för lilla vovven. Jag placerade mig högst upp och Joel fick stå längst ner och ropa på honom. Inkallning och uttröttning i ett! Han blev helt slut av detta och var inget gnällig resten av dagen utan slappade bara i soffan.
 
Nils spelade match, 6-6. Jag kommenterar inte matchen så mycket men två utvisningar på 21 kanske var nån för mycket. Övertänd? Ett poäng är bättre än inget.
 
Jag gav mig ner till gymmet och körde lite alround styrka plus löpning innan det blev natt. Avslutade söndagen medmys i soffan och lite chips.
 
Hoppas ni haft en bra helg :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-11-26 03:50:50

Ska bli så kul att få se honom igen! Dig också för den delen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela