Celsius

Publicerad 2013-09-30 15:28:27 i Allmänt,

Sitter på jobbet och laddar för träning snart. Har förberett lappar inför utvecklingssamtal.. Kommer bli två intensiva veckor innan lovet men det känns lika bra att få alla gjorda innan! Ne jobb ska jag inte skriva om här:) Här är de träning som gäller. Taggar inför lite thaiboxning i eftermiddag :)
 
Man blir inte starkare när man sitter i soffan. Så där ska jag inte sätta mig inte än iaf. Det är faktiskt bra att ha tidig träningstid för då hinner man inte hem mellan och sätta sig. Det är ibland det värsta man kan göra för det kan vara  så segt att komma iväg sen. Men det kan jag inte skylla på nu när det bara är att kliva av bussen och ner i källaren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela