.

Publicerad 2013-09-02 21:09:25 i Allmänt,

förra helgen var det alltså ultrafestivalen i Skövde. det är underbart att testa kroppen och se hur fantastisk den är. Man orkar så mycket, mer än man tror. Mens länge lopp och ja annars med så är det oftast huvudet som behöver jobba. positiva tankar och det mentala är minst lika viktig som styrka i ben! 
 
21.5, 3mil, marathon, slå förra årets lopp 53.
så delade jag upp sextimmars iår, lite liknande förra året, men kan erkänna att det ofta var "ett varv till så får du ta något att äta" godis är gott, även när man springer. "Ett varv till så får du gå lite" små belöningar för att motivera sig själv är bra. :)
 
sprang snabbt i slutet för att persa, tack till P-O i triathlonen dom pushade pvidare varv de sista 30 minuterna. Då kan man inte ge upp, inte jag iaf. 5,20 tempo i slutet är rätt snabbt när man rullat runt en 400 meters bana i fem och en halv timma. Man är lite knäpp ibland! 
 
 
Allt stöd under vägen var toppen, det hindrar en att gå, och tiden går snabbare När man har någon att titta/prata med under några varv:)
 
TACK!
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-09-05 18:17:09

Nu får du uppdatera här så att jag bär koll på vad du gör för någonting! :)
kram din lillasyster som saknar dig.

Svar: Jag ska försöka bli bättre! Det är kul att läsa er blogg iaf. Det händer ju lite mer hos er om man säger så ;) Ikväll ska vi inte göra mycket köpa pizza och titta på fotboll(Sverige-Irland) på tvn. Saknar dig med! Kramar
LISA

Postat av: Jonas A

Publicerad 2013-09-09 21:31:09

Bra sprunget! P-O är verkligen en hejjare på att heja, eller hur? =)

Svar: Ja visst är han! :)
LISA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela