Stress och träning

Publicerad 2013-09-15 09:54:00 i Allmänt,

Nu är det söndag och jag summerar min vecka som lite väl stressig. Stressigt på jobbet,
måste slappna av lite där, men det är mycket när man är i en ny situation på jobbet med mycket ansvar. Man vill ju att allt ska bli bra för alla.
 
Jag har tränat 4 pass denna veckan och tre pw. När jag skriver det låter det inte så lite för många. Men jag är inte nöjd. Jag har inte varit på gymmet nån gång denna veckan. Men jag får väl vara nöjd, vet att många skulle vara väldigt nöjda med fyra pass på en vecka men jag behöver nästan lite träning varje dag. För när jag tränat  mår jag så mycket bättre. Och stressad ha, det känner jag inte av när jag varit iväg och slått eller sprungit av mig lite! 
 
Idag började dagen med löpning följt av ett kort pass på utegymmet :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela