Thaiboxning

Publicerad 2013-09-10 21:52:05 i Allmänt,

lovade min kära syster att uppdatera här då hon just nu är i Kina:) 
 
Sofia vet ju iof redan att jag gör detta men för ett andra kan jag berätta att jag börjat med thaiboxning. Det är tufft, på alla sätt, som jag vill ha det. Blåmärken frodas på mina underarmar trots att vi använder mitsar... Kan säga att jag inte är redo för någon match än så ni behöver inte va oroliga. just nu är min största match med tandskyddet. Vi är inte riktigt överens!  
 
Tre gånger i veckan blir det thai och tyvärr krockar det tillexempel med Gbg-varvets måndagsträningar. Men har lovat mig själv att springa mer på egen hand. Fast det är ju så mycket roligare när man är fler så ni som kan passa på att gå på måndagsträningarna. 
 
 
:)

Kommentarer

Postat av: Rasmus P

Publicerad 2013-09-11 17:12:03

Det var som sjutton! Coolt!

Svar: Riktigt kul, fast jag blir lite blåmärkt ;)
LISA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela