Skadad

Publicerad 2014-08-22 13:11:53 i Allmänt,

körde ju triathlonen i Jönköping men tyvärr kom jag inte i mål. Efter 3/4 på cyklingen tog det slut. Jag körde för fort i en kurva och tyvärr var det en brunn i diket så cykeln tog tvärstopp och jag flög fram och över styret. Jag klarade mig bra ändå. Huvudet klarade sig och jag fick skrapsår. Det som hänger med nu är att tummen hoppade ur led... Det gjorde fruktansvärt ont! 
 
Läkaren i jönköping sa gips 3-4 veckor först men i Skövde ändrade de till 6 veckor. Jag har redan haft gipset i 4 så det går ganska snabbt ändå.
 
Som tur är är benen friska så jag kan röra på mig! 
 
 
 
 
Två veckor kvar, sen är det bye bye :)
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela