Helg

Publicerad 2014-02-24 14:19:12 i Allmänt,

Helgen rusar som vanligt snabbt förbi och det är redan måndag. Snart är det fredag igen, tiden går så fort. Men det är väl som man säger att "tiden går fort när man har roligt" . Så jag antar att jag har roligt mest hela tiden. Det är sant och inte sant. Ibland är man trött på saker och ting och ibland flyter allt bara på och man trivs galet bra med livet. Upp och ned, ned och upp. Det är ju det som är livet. En sak som gör mig glad varje morgon (förutom vissa söndagsmornar ;) ) är sambon brevid mig i sängen. Han gör mig glad och fixar och donar mycket för mig. hemmafru? Ne, men hemmaman kanske? Han är guld för mig och hjälper till och stöttar på många olika sätt.  Älskar dig N.
 
Hunden kan man vara så frusterad på så man blir galen men när han kryper upp på kvällen i soffan och lägger sig så nära så nära som bara han kan då är han inget annat än underbar och världens bästa hund :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela