Ladda.

Publicerad 2014-01-13 14:35:49 i Allmänt,

Tränade i lördags spinning + simning. Det är en bra kombination det där synd bara att spinninginstruktören inte är den bästa.. Det är verkligen skillnad hur personen längst fram i salen är. Sen är det klart man tycker olika kanske finns några andra som tycker hon håller bra pass, vad vet jag? Fullt var det ju, men sen är det januari med!
 
Söndagen blev en vilodag eftersom det var lite fest på lördagen så det fick bli så. Vi var hundvakter hela söndagen så några promenader blev det :)
 
Nu laddar jag för ett pass i eftermiddag, har inte bestämt mig för om det ska bli power eller spinning, vad tycker ni? Det ska iallafall bli lite jogg/löpning på bandet innan, det är bestämt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela