Juni

Publicerad 2014-06-03 17:06:09 i Allmänt,

Då var juni här. Min utmaning gick bra till en början men sen gick det sämre. Fuska lite här och lite där. mest hela tiden. Första veckans viktras höll sig iaf tills nu så det får duga. orkar inte skriva så mycket om det men att bestämma sig är bra och att ha en plan. Att sen följa den är ännu bättre. Jag vet ju hur jag ska göra, vilket jag iof visste innan med men med lite pusch så går det lättare isf vissa dagar. Träningen var inga problem tränade varje dag som vanligt typ. Gjorde inte alltid ff-passen men vad gör det om man cyklar 7 mil istället? 
 
Maten var god till en början, sen blev jag trött på kvarg. Men annars var det helt okej. Det mesta handlar ju om dålig fantasi för det mesta.
 
 
bildbevis kommer här för något slags resultat blev det ändå.
-3,2kg
-5cm magen 
 
(okej jag kanske spänner mig lite på efterbilden, men det är ju ändå en tävling ;) )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela