Måndag

Publicerad 2014-03-31 14:28:29 i Allmänt,

Vilken helg vi haft, så perfekt!
 
Hela helgen har bjudit på sol och härligt vårväder i mars. Fredageftermiddag bjöd på fika med Karin och även med min syster, R och L. Kanske hade räckt med en fika men nja hela helgen har varit förstörd i matväg eller väldigt god skulle man väl också kunna säga. Slutade med 2,2 kg upp imorse sen fredag....
 
Jaja bra har det varit iaf. Fredagskvällen bjöd på ett intervallpass tillsammans med triathlonen. Det var egentligen meningen att jag skulle va med på en träningshelg men lite annat kom ivägen. Jag simmade på lördagmorgon iaf innan jag blev upphämtad för att riva altan. Mamma och pappa ska skaffa sig en pensionärskuvös men först måste det rivas. Ska inte säga att jag rev så mycket men jag passade på hund och syskonbarn och bar en del plankor och stockar ändå.
 
Vi var helt slut när vi kom hem på kvällen men efter en powernap gav vi oss iväg till P, mycket trevligt. Jag bangade tidigt och tog mig hem till hunden som även han var slö efter en dag i solen. Söndagen snodde ju en timma från oss. morrr. . Jag var uppe vid åtta och gick en timma med vovven innan vi gick upp till berget och tipspromenaden ihop med R och K. Det gick faktiskt bra för mig en av de 13 som fick 10 rätt :)
 
Söndagseftermiddagen spenderades på mormor och morfars altan i solen. (Nils i källaren eftersom det var innebandy ;) ) God mat efterrätt och kakor..
 
Sol, mat och bra sällskap kan sammanfatta helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela