Höst

Publicerad 2014-11-22 21:28:07 i Allmänt,

Hösten har ju varit allt annat än bara flytande när det gäller träningen. Tummen känns fortfarande av ibland och så kommer det nog va ett tag. 
 
Har de senastår veckorna haft ont under vänsterfot typ hålfoten. Igår vaknade jag med ömmande häl, trampdynan på höger fot...  Trampat igenom? 
 
jag tog iallafall med mig hunden ut på en runda i skogen. Jag hade tänkt mig en lugn kort runda både för min och Affes skull. Men så blev det inte. Sprang fel så det blev ca 10 km istället för 5. Rydsskogen är inte min hemmaskog ;)
 
Positvt var iaf att det gick bra med fötterna. Tur man inte landar på hälen längre, då hade det inte gått! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela