2015

Publicerad 2015-01-03 19:37:07 i Allmänt,

Nytt år.
 
Jul och nyår var som jag vill ha det. Blandning av massa folk, släkt, familj, kärlek, mys, lugn, tempo, träning och mat. 
 
Fick frågan om jag har något träningsmål för 2015 tidigare idag. Men konstaterande att jag inte har det just nu. Det känns båse bra och mindre bra. Bara träna det jaf känner för låter lockande men gillar också att ha ett mål att motivera mig mot. 
 
Blev ju inte något vidare med triathlontävlingen i somras så vi får se... Thaiboxningen lockar med så vi får se... Kanske crossfit? Vi får se... 
 
Just nu köttar jag på på gymmet. Det är kul nu. 
 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela