Lördag.

Publicerad 2016-01-09 17:01:58 i Allmänt,

Vaknade vid åtta-tiden idag. N tyckte jag skulle sova vidare men jag var pigg och gick upp (kan bero på att jag var i säng redan 22 igår efter att jag sovit en stund i soffan redan..). Slängde på mig träningskläder så jag kunde dra iväg direkt. Men satte mig i soffan och där blev jag kvar! Fanns inget sug att gå ut i kylan, hade flera alternativ men inget lockade mer än soffan. Accepterade det och njöt i soffan med sällskap av Nyhetsmorgon, hund och sambo. Sen tog jag tag i det. Vid elva var jag på gymmet och tänkte 20min är bättre än inget. Men det blev mer än så. 30 min på löpbandet blandade lite enminutare med jogg, körde sedan utfall med skivstången så svetten rann! Riktigt härligt! 
 
 
Nu har jag landat i soffan igen med min favorit tröja och två hundar som sällskap. varit ute på en tvåtimmars promenad i skogen med Affe, Zola och Nils mamma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela