Tillbaka?

Publicerad 2016-01-20 20:13:56 i Allmänt,

Hej!
Jag har känt mig lat några dagar och inte alls varit sugen på att träna. Så jag har struntat i det. tre dagars vila var kanske bra. Segt att komma iväg idag men när jag väl var på ppats ville jag inte gå därifrån ;).
 
det blev ett cirkelpass på gymmet(ATC) med fokus på baksidan, tungt och bra. 
Var dock inte helt nöjd då jag saknade lite puls så med trötta baksidor började kampen på löpbandet. 
 
Tankarna:
"jag joggar ner 5 min det är bra"
"jag gick ju 2, nu får jag jogga till 7"
"Vad pratar de om, thaiboxning, spännande jag lyssnar på det"
"äh, jag kör 5km"
"han brevid har ju kört görlänge! Jag måste köra 40min"
"jag kör tills han slutar"
"Jag är inte trött,det är bara tråkigt, det är okej"
"jag är trött, ne det är bara tråkigt, kom igen"
"30 min, bara 10 till 40, äh jag kör en mil"
vid 37 "jag hade ju varit klar nu, blä jag får öka så jag blir klar nån gång"
 
Det blev en mil på 54 min inte snabbt men det blev gjort fast det inte var meningen från början, då känns det extra bra att nu krypa ner i soffan och titta på handboll!
 
kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

LISA

Att träna är det bästa jag vet! Jag skriver här på bloggen om mitt liv där träningen ligger i fokus. Jag bor i en liten stad mellan Stockholm och Göteborg tillsammans med min pojkvän och hund. Jag är 23 år och arbetar som lärare. Välkommen till liveteller?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela